ACOMIADEM AL REI CARNESTOLTES

Els alumnes de l’escola ja han ballat, cantat i fet disbauxa durant la setmana del regnat d’en Carnestoltes.

Dimecres de Cendra vam celebrar el Judici Final representat pels alumnes de 6è i per acabar, els infants van ballar amb la seva disfressa. La temàtica va ser escollida en les eleccions celebrades a l’escola i organitzades pels alumnes de 4t. A la tarda, vam fer la crema del Rei Carnestoltes, que va confeccionar l’alumnat de 3r. També vam aprofitar a veure els balls que va fer cada grup classe i que van compartir en vídeo.

Podeu veure algunes imatges de les disfresses de Carnaval!

Però no s’acaba aquí, que amb la crema del Rei Carnestoltes, sabem que la Quaresma està al caure. Així que divendres ha arribat i ja li hem tret la primera cama!

Fem el compte enrere, queden sis setmanes per Divendres Sant i cinc per iniciar les vacances de Setmana Santa!