A LES VINYES, FRUITS NOUS

Primera setmana del curs passada. El setembre i el curs han començat de la mà, aquest cop més que cap altre. Els infants han tornat a l’escola amb somriures al descobert i ens fa l’efecte que són més somriures que mai. Per sort, els retrobaments han estat plens d’abraçades i de proximitat. Sembla que tot es va posant a lloc i es nota.

A Les Vinyes, com a totes les escoles, hi ha nous companys, enguany, tots a infantil 3 anys. Aquesta primera setmana els ha servit per anar-se situant i per anar descobrint el que serà per uns quants anys la seva escola. Des de dilluns, molts d’ells han entrat cada dia curiosos, juganers i molt parladors. Alguns, en canvi, encara els calen uns dies, potser setmanes, per notar que són com a casa. Tot arribarà, tot arriba.Els menuts d’infantil 3 tenen molta sort d’encarar un curs on els seus companys grans els faran de guia, els cuidaran i seran còmplices en els jocs i en els aprenentatges. La nostra petita família escolar ha crescut i estem molt contents. Així doncs, Ayman, Adam, Xènia, Gina, Yasser, Kawtar, Elsa, Max, Camelia i Hera, benvinguts a l’escola! Tenim tot un curs per davant per teixir vincles de cotó i d’afecte.