Preinscripció 2024-25

Dates: 6 al 20 de març de 2024

Procediment:

La sol·licitud l’has d’emplenar i presentar en línia.

ENLLAÇ PREINSCRIPCIÓ INFANTIL: AQUÍ

ENLLAÇ PREINSCRIPCIÓ PRIMÀRIA: AQUÍ

Pots fer-ho des de qualsevol ordinador, tauleta o mòbil amb connexió a Internet.

Per fer la sol·licitud de preinscripció cal presentar tota la documentació necessària per acreditar la identitat de les famílies sol·licitants i l’acompliment dels criteris de prioritat d’assignació de places.

La documentació acreditativa que s’ha de presentar cal adjuntar-la digitalitzada a la sol·licitud (escanejada o fotografiada) en el cinquè i darrer pas, anomenat “Documentació i confirmació”. La documentació que cal presentar obligatòriament està destacada en negreta en aquesta pestanya de la sol·licitud, i cal adjuntar-la per poder enviar la sol·licitud.

És molt important respectar les dates, perquè les sol·licituds que es presentin fora d’aquest termini perdran totes les prioritats que haurien pogut tenir a l’hora d’obtenir la plaça. Els criteris de prioritat serveixen per donar una puntuació a cada sol·licitud. D’aquesta manera s’estableix l’ordre d’accés a les places de cada centre.

Documentació necessària:

Consulteu la documentació que caldrà adjuntar AQUÍ.

Presentació de documentació:

Fins aquest dia pots presentar documentació acreditativa que no hagis pogut adjuntar durant el període de presentació de sol·licituds.

Clica damunt de la imatge per obtenir més informació sobre la preinscripció de cada etapa escolar:

Un bon resum…

Com emplenar la sol·licitud de preinscripció escolar?

Com pots digitalitzar els documents per als tràmits en línia?