Preinscripció i matrícula 2024-25

Benvolgudes famílies, us deixem les dates del procés de preinscripció i matrícula per al curs 2024-2025:

Descarregar el calendari AQUÍ

(Cliqueu al damunt de cada apartat per a més informació)

Es publicarà el 5 de març de 2024:

24-25 oferta escola les llisses

• Educació infantil (3-6 anys) i educació primària: del 6 al 20 de març.

La sol·licitud l’has d’emplenar i presentar en línia.

Pots fer-ho des de qualsevol ordinador, tauleta o mòbil amb connexió a Internet.

Per fer la sol·licitud de preinscripció cal presentar tota la documentació necessària per acreditar la identitat de les famílies sol·licitants i l’acompliment dels criteris de prioritat d’assignació de places.

Presentació de documentació:

Fins aquest dia pots presentar documentació acreditativa que no hagis pogut adjuntar durant el període de presentació de sol·licituds.

Un cop acabat el període de presentació de sol·licituds, els centres educatius estudien cadascuna de les peticions que han rebut: n’analitzen les dades, els criteris de prioritat que les famílies demanen que es tinguin en compte, i també els documents justificatius. Tot seguit, publiquen la llista de sol·licituds amb els barems provisionals. En aquesta llista hi ha les sol·licituds ordenades alfabèticament amb la puntuació que ha rebut cada sol·licitud en aplicar-hi el barem.

• Presentació de reclamacions al barem provisional

Durant aquest període, si detectes alguna errada o anomalia en el barem assignat, pots presentar una reclamació.

• Resolució reclamacions

Un cop resoltes totes les reclamacions presentades, el centre publica la llista definitiva de sol·licituds amb la puntuació i el número de desempat corresponent.

• Sorteig a efectes de desempat

El nombre de places a cada centre educatiu és limitat. Si el nombre de peticions supera el d’alumnes que l’escola pot acollir, cal aplicar un sistema de desempat entre les sol·licituds que tenen la mateixa puntuació. Per fer-ho, s’obté un número per sorteig a partir del qual s’ordenen totes les peticions empatades en punts, tenint en compte el número de desempat que s’ha assignat a cada sol·licitud. El sorteig tindrà lloc a les 11 hores, als serveis centrals del Departament d’Educació (Via Augusta, 202, Barcelona).

• Publicació de llistes ordenades definitives

Després del sorteig, s’elabora la llista definitiva de sol·licituds per a l’assignació de places. Per fer aquesta llista, en primer lloc es té en compte l’alumnat amb necessitats educatives específiques; després, la resta d’alumnes, tenint en compte les puntuacions de cada sol·licitud, de més a menys.

Alumnes assignats al centre.

• Període de matrícula

Del xx al xx de juny

Un cop s’ha publicat la llista final d’alumnes admesos en cada centre, comença el període de matriculació dels preinscrits amb plaça assignada. Rebreu un correu amb les instruccions per formalitzar la matrícula

Si teniu qualsevol dubte, ens podeu enviar un correu electrònic: a0819824@xtec.cat