SANT JORDI 2024

Diada de Sant Jordi a l’escola! Avui alumnat i mestres hem gaudit d’uns tallers internivell amb alumnat des d’I3 fins a 6è amb els que hem compartit complicitats i somriures fent rodolins i poemes, ballant sardanes i fent diferents manualitats.  Mireu quines carones! Volem felicitar l’alumnat més gran per la cura i respecte que han tingut dels més petits! A més a més, l’escola ha preparat una paradeta de llibres que l’alumnat pot emportar-se de manera gratuïta. I per acabar, aquesta setmana finalitzem l’activitat de padrines i padrins lectors acomiadant-nos plegats amb una trobada ben emotiva. I demà… ballarem totes plegades la sardana que hem après avui! I passat… sortida conjunta d’escola!

Bona diada a tothom!