Criteris sanitaris

• En cas de qualsevol malaltia, cal consultar el pediatre i respectar les seves indicacions.
  • Com a criteris de no assistència de l’alumnat a l’escola durant un període de temps determinat a causa de malalties transmissibles, cal seguir els publicats per la Secretaria de Salut Pública*.

Malalties respiratòries .Malalties dels ulls. Malalties amb erupcions cutània. Altres infeccions. Parasitosi

• Per qualsevol medicament que s’hagi de subministrar indispensablement en horari escolar, serà necessària la prescripció facultativa amb les instruccions pertinents d’administració. Perquè sigui efectiu el subministrament s’haurà d’haver consultat primer amb la direcció de l’escola i haver signat una autorització que autoritzi al centre a subministrar el medicament a l’alumne en qüestió.
  • En cas d’accident o de no trobar-se bé un alumne, s’avisarà als pares o parents més propers. Si no s’hi pot establir comunicació, el tutor l’atendrà en primera instància. Si hi ha gravetat aparent, ens posarem en contacte amb el 112 i es procedirà segons les instruccions donades.

*Us enllacem els criteris de no assistència del Departament: