SORTIDA GIMENELLES

Els nens i nenes de 3r i 4rt van fer una sortida a les Bessones.

Vam sortir a les 9.30 h de l’escola i vam començar la ruta cap a les muntanyes. Abans de pujar el relliscall vam haver de fer una parada per recarregar energia i vam menjar alguns fruits secs. Una vegada a dalt vam esmorzar i després vam anar a fer el cim i a visitar les trinxeres. Aquestes construccions de pedra seca són de la guerra civil i ens deixen unes vistes espectaculars del Baix Penedès i una part de l’Alt Penedès. Després vam tornar on havíem fet la parada per esmorzar, vam dinar i els nens i nenes van construir diferents cabanyes, van estar jugant i passant una bona estona gaudint de la natura.

Quan va ser l’hora, vam recollir motxilles i vam fer el camí de tornada, aquest ja de baixada. Pel camí ens vam trobar tota mena de plantes com les dents de lleó, els conillets, la farigola, entre d’altres. Va ser una sortida que va servir per fer cohesió entre els alumnes de 3r i els de 4t.

Ens ho vam passar d’allò més bé.