Circular d’inici de curs 2023 – 2024

Benvolguda família,

el vostre fill/a ha estat matriculat/da en aquest centre per al proper curs escolar. Us donem la benvinguda i desitgem que durant els propers anys hi hagi una bona col·laboració  família – escola en benefici de la  seva formació.

Tot seguit us informem d’alguns aspectes organitzatius del proper curs.

Horari general del centre i calendari del proper curs

Matí: de 9 a 12:30 h.  Tarda: de 15 a 16:30 h.

Inici de curs: 6 de setembre.

Fi de curs: 21 de juny.

Vacances de Nadal: del 21 de desembre al 7 de gener, ambdós inclosos.

Vacances de Setmana Santa: del 23 de març a l’1 d’abril, ambdós inclosos.

Dies festius: els determinats pel Departament d’Empresa i Ocupació.

Jornada continuada: El 20 de desembre i del 5 al 21 de juny, de 9 a 13h.

Dies festius de lliure disposició i compensació festes locals en període de vacances:

13 d’octubre, 7 de desembre, 9 i 12 de febrer (carnaval), 29 i 30 d’abril.

Llibres de reutilització i material fungible

Els llibres inclosos en el projecte de reutilització es repartiran en començar el curs a la mateixa aula.

Tot el material de treball és comunitari i d’acord  amb les famílies, el compra directament l’Escola per obtenir un millor preu i facilitar la gestió. Cada família fa l’aportació econòmica que els correspon (veure adjuncions).

El Departament d’Educació no ens deixar acceptar a les escoles els xecs de 100€ de Primària.

No desitgem que cap alumne es quedi sense aquest material. Si alguna família té problemes per fer el pagament, ho ha de comunicar a secretaria per tal de concertar-lo a terminis o rebre orientació sobre les ajudes que dona l’Ajuntament.

Fins que no s’hagi fet l’abonament o s’hagi parlat amb secretaria, no es repartirà el material.

Criteris sanitaris

• En cas de qualsevol malaltia, cal consultar el servei de pediatria i respectar les seves indicacions.
  • Com a criteris de no assistència de l’alumnat a l’escola durant un període de temps determinat a causa de malalties transmissibles (Malalties respiratòries. Malalties dels ulls. Malalties amb erupcions cutània. Altres infeccions. Parasitosi.), s’han de seguir els publicats per la Secretaria de Salut Pública .
  • Per qualsevol medicament que s’hagi de subministrar indispensablement en horari escolar, serà necessària la prescripció facultativa amb les instruccions pertinents d’administració. Perquè sigui efectiu el subministrament s’haurà d’haver consultat primer amb la direcció de l’escola i haver signat una autorització que autoritzi al centre a subministrar el medicament a l’alumne en qüestió.
  • En cas d’accident o de no trobar-se bé un alumne, s’avisarà als pares o parents més propers. Si no s’hi pot establir comunicació, el tutor l’atendrà en primera instància. Si hi ha gravetat aparent, ens posarem en contacte amb el 112 i es procedirà segons les instruccions donades.

Serveis de l’Escola i afiliació a l’AFA

L’AFA és l’associació de les famílies del centre. És la responsable de l’organització dels serveis de psicologia, logopèdia, menjador, acollida matinal i activitats extraescolars.

Per gaudir d’aquests serveis, excepte el del menjador i acollida, cal ser-ne soci. Tanmateix comentar que l’AFA regala l’agenda personalitzada de l’escola a partir de 3r a l’alumnat que fa la compra dels llibres de no reutilització mitjançant l’AFA.

Sol·licitud de beques menjador curs 2023-24:

Si esteu interessats aquest enllaç us porta directament a les bases i sol·licituds. Teniu fins el 29 de setembre. Aconsellem que ho feu el més aviat possible.