La vida social i cultural de Llorenç

LA VIDA SOCIAL I CULTURAL DE LLORENÇ

Aquest trimestre, dins del Projecte de Poble, hem après coses sobre la vida social i cultural de Llorenç. Per fer-ho, hem preparat entrevistes a diferents entitats i associacions en petits grups. Hem fet diverses sortides per visitar algunes entitats: L’Ajuntament, El Centre, La Cumprativa i L’Associació Esportiva Ramon Sicart. I altres grups i associacions han vingut a l’escola a visitar-nos: La Coral Infantil Rossinyols, Els Castells Aficionats, El Grup de colònies i campaments Patuleia i L’Associació Excursionista Montmell.

El punt que tenen en comú totes aquestes entitats, és que les persones que en formen part dediquen moltes hores del seu temps de forma voluntària a organitzar activitats per la gent de tot el poble. Així, tothom pot gaudir del seu temps lliure triant el que més li agradi i fent comunitat.

Des d’aquí volem donar les gràcies a totes les persones que ens han rebut o que han vingut a l’escola a veure’ns: L’alcaldessa Montse i els regidors i regidores Íngrid, Cristina, Emma i Adrià. La Rosa i el Lluís de La Cumprativa. El Jaume del Centre. El Pitu i l’Èlia de l’AERS. Les Roses de la Coral Infantil. La Bruna dels Aficionats. L’Aina, el Llorenç, l’Adrià i el Ferran de Patuleia. I el Xavi de l’AEM.

Moltes gràcies per tot el que feu!

FOTOS:https://thinfi.com/0ekzk

Alumnes de 3r, Classe Farigola