COMENÇA EL CLUB DEL PATI!

Aquesta setmana ha començat El Club del Pati!

Tot ha sortit de l’idea dels nens i nenes de 5è, que fa unes setmanes van explicar que es sentien soles a l’hora del pati i que de vegades s’avorrien o no tenien amb qui jugar. Van començar a pensar solucions, i les idees es van anar unint. Poc a poc va anar agafant forma la idea de muntar un club del pati, on poder organitzar activitats per a tots! .

Van presentar la idea al parlament d’alumnes de l’escola i la resta de cursos i també l’equip directiu van aprovar la iniciativa. Han pensat unes normes i han escrit en un decàleg, han organitzat un calendari d’activitats, han acordat un punt de trobada al pati i han passat per totes les classes per explicar quines són les normes i les activitats que faran. També hem dissenyat un carnet i hem penjat a una cartellera propera al pati les activitats i les normes.

Al club del pati de l’Escola Les Cometes hi poden participar tots els nens i nenes des de primer fins a sisè i totes les idees i ajuda són benvingudes!

FOTOS: https://thinfi.com/0e95a