Resultats de les eleccions al Consell Escolar

El resultat va ser una bon nivell de participació i uns moments de convivència molt agradables. Pares, mares i alumnes van assistir a votar al pati de l’escola el passat divendres dia 26, mentre el claustre de mestres i el PAS ho van fer un dia abans a l’escola.

Els nous/ves membres escollits/des pels diferents sectors de la comunitat educativa han estat els/les següents:
Sector mestres
– Mª Teresa Prat
– Marina González
– Montse Gasulla

Sector PAS
– Anna Clarademunt

Sector famílies
– Teresa Aragó
– Diana Edo

Volem agrair a totes les persones que heu col·laborat a fer d’aquestes eleccions un moment de foment de l’esperit de comunitat educativa i participació activa en processos del centre.