Ja sabem que anem tard, però ens feia tanta il·lusió…

Una de les setmanes més divertides per l’alumnat de l’escola és el Carnaval. El divendres anterior a l’inici de la setmana va venir a veure’ns un personatge molt alegre, en Carnestoltes, que, juntament amb l’alumnat de 6è, ens van informar del pregó i de les consignes que havíem de seguir al llarg de la setmana. Aquest personatge ens va motivar molt per passar-nos-ho molt bé.

Una vegada va arribar el divendres tots i totes ens vam disfressar i vam portar les nostres “millors gales”. Sa Majestat Carnestoltes va tornar a dinamitzar-nos el moment. La veritat és que està una mica “boig” (això deien els infants).

Com teníem moltes ganes de mostrar les nostres disfresses, vam fer una desfilada per grups amb una música que havíem escollit especialment per aquell moment. Va ser un moment entretingut on els més “dansers” es van deixar anar i on tots/es vam tenir el nostre moment de protagonisme.

Finalment, repartint espais al pati, vam poder jugar i ballar amb els nostres companys/es del grup.

Volem donar les gràcies a Majestat Carnestoltes per tot el que ens ha fet gaudir i dir-li: FINS L’ANY VINENT!!!

Si us voleu entretenir veient com anàvem de guapos i guapes, cliqueu sobre la fotografia que us enllaçarà a l’àlbum del Carnaval 2021.