Emprenedoria de veritat!

Durant aquest curs els i les alumnes de 5è i 6è han creat dues cooperatives amb la intenció de viure en primera persona el funcionament i la gestió d’una entitat d’aquesta tipologia.

Aquest projecte permet a l’alumnat millorar i desenvolupar diferents competències vinculades al seu aprenentatge: comunicació i lingüística (estableixen debats, argumentacions, converses… per prendre decisions dins de la cooperativa), matemàtica (cal fer pressuposts, gestionar econòmicament despeses i beneficis…), coneixement i interacció amb el món físic (es creen vincles amb les administracions locals, es fa venda de productes en l’entorn proper…), competència social i ciutadana (els i les alumnes experimenten rols propis de l’entorn emprenedor que els envolta), cultural i artística (disseny i creació de productes), aprendre a aprendre (disseny i planificació del projecte, el porten a terme, valoren les seves intervencions, prenen decisions de millora, treballen col·laborativament…) i competència en autonomia i iniciativa personal (esperit emprenedor).

L’alumnat ha fet un esforç important per gestionar aquestes cooperatives i ara és un moment molt important: els i les alumnes de 6è vendran els productes que han dissenyat i produït!

Segur que molts/es de vosaltres voleu contribuir amb aquest projecte i aportar el vostre granet de sorra comprant alguns dels productes que posaran a la venda aquest divendres dia 26 de febrer al Mercat d’Alella. Tots els diners que es recullin s’utilitzaran finançar despeses de les colònies de final de curs.

Us hi esperem!!!