Dia Escolar de La Pau i la No Violència

Aquest és un dia “màgic” a l’escola.

Els nens i nenes han treballat durant la setmana aspectes vinculats amb aquesta temàtica universal que se celebra cada any el 30 de gener per commemorar el llegat de Mahatma Gandhi el dia que es commemora l’aniversari de la seva mort.

Cada grup de convivència ha redactat un poema durant la setmana i alguns/es representats de cada grup han pujat a la grada per compartir-lo amb la resta de nens i nenes de l’escola. A la vegada, han pujat una capsa que ha format una dibuix fet entre tots/es amb la imatge d’un colom que representa aquest sentiment de pau i no violència.

Ens ha agradat poder reunir-nos tots/es (prenent les mesures sanitàries, per suposat)  i escoltar els textos bonics que havien composat al llarg de la setmana.

Si cliqueu sobre la fotografia podreu accedir a l’àlbum on veure-les totes la d’aquesta jornada.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *