Comissió mixta de disseny d’espais d’aprenentatge

A l’escola volem que totes les persones (alumnes i professionals) que convivim en ella ho fem de la manera més saludable i confortable possible. Tenim la intenció que els espais del nostre centre facilitin l’experiència d’aprenentatge del nostre alumnat i els provoqui el màxim benestar.

Per aquest motiu i en estreta col·laboració amb l’AFA del centre, hem creat una comissió mixta (alumnes, famílies i mestres) que participarem en el redisseny d’espais del centre per dotar-los de característiques que facilitin l’aprenentatge i el benestar d’alumnes i professionals. Pensem que els espais han de ser funcionals, flexibles, connectats, motivadors, adaptats a les característiques de l’alumnat i a les accions que es porten a terme, que permetin la inclusió de la tecnologia, el treball en equip, la manipulació i experimentació, l’autonomia dels infants… Seguim?

El dijous dia 21 de gener, la comissió mixta farà la primera reunió per iniciar aquest procés de redisseny participatiu d’alguns espais del centre. Des d’aquestes línies volem agrair el suport de l’AFA en aquesta iniciativa perquè sense la seva col·laboració seria impossible portar-la a terme.

A l’escola hem editat aquest vídeo que recull alguns bons exemples d’espais dissenyats amb aquestes finalitats i característiques i us convida a participar d’aquesta iniciativa. Esperem que us agradi!