A les classes de P51 estem aprenent conceptes matemà tics i lingüÃstics de manera manipulativa i vivencial, amb activitats personalitzades al nivell maduratiu dels infants.
A les propostes matemà tiques treballem la comprensió dels nombres i  les seves formes de representació, aixà com les caracterÃstiques i propietats de les figures geomètriques. Per fer-ho utilitzem, per una banda,  el material d’Innovamat, que ens permet manipula
r i descobrir i, per l’altre, les tauletes del centre, fent d’aquestes una eina d’aprenentatge.
A través dels racons de lliure circulació ens endinsem en procés de la lectoescriptura, l’expressió oral, el grafisme i el gust per la lectura. En aquests trobem propostes variades i obertes que podem anar fent de manera autònoma i autogestionada.
Totes les activitats que es presenten pretenen transformar l’aula i les relacions que es donen en ella per emocionar, estimular i motivar a l’alumnat. La possibilitat que els hi oferim de decidir en quines propostes volen participar, plantejar activitats obertes on ells i elles poden aprofundir segons el seu grau de competència, la creació d’activitats on la seva participació és activa tant a nivell manipulatiu com cognitiu…, permet als infants  ser el centre del seu propi procés d’aprenentatge, gaudint de l’experiència de descobrir a través del joc i l’experimentació.