Els gegants celebren els 15 anys!

Aquest any els Gegants de Castellcir han celebrat els 15 anys i des de l’escola hem volgut participar de la seva festa i acompanyar-los en la celebració.

A l’escola els infants de Baldufes i Enxanetes van crear el número 15 molt gran i les comunitats de Mainada i Ganàpies van fer un dibuix i un petit escrit sobre l’Andreu i la Coloma. Tota l’escola ha après la cançó de l’Andreu i els Ganàpies han après a tocar-la amb el flabiol.  El dia de la festa els hi vam cantar i fins i tot alguns nens i nenes de l’escola han ajudat a portar el Griu, el gegantó de la colla.

Un cop més MOLTES FELICITATS ANDREU I COLOMA!

Us deixem aquí unes quantes Fotos

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *