Concurs de postal de Nadal

Des de fa uns anys, com és costum per les festes de Nadal, fem un concurs de la postal de Nadal de l’escola.

La primera setmana de desembre tots els nens i nenes de l’escola van fer la seva postal de Nadal per presentar-la al concurs. Les bases del concurs eren molt semblants a les dels altres anys, però també calia incloure algun motiu del tema del curs “Un pas per la història”.

El jurat ha estat la Residència “La Ginesta” de Castellcir, els ha costat molt escollir, però al final han seleccionat 13 dibuixos que són els finalistes.

Aquí els teniu

I demà……….. Us enviarem la postal de Nadal amb el dibuix guanyador.

Moltes gràcies a tots els infnats de l’Escola per haver participat, heu fet uns dibuixos genials!