SORTIDA AL CAMPUS ARQUEOLÒGIC

Ja fa uns divendres vam anar Mainada, Enxanetes i Ganàpies al Campus Arqueològic del poble de Palau Solità i  Plegamans. Vam anar en un autobús molt gran tots junts.

Vam arribar al lloc que ens tocava  i vam esmorzar a un local que hi havia a el mateix campus en unes taules.

Ens vam separar per comunitats  per anar cadascú a fer la seva activitat. Totes les activitats estaven relacionades amb l’antic Egipte.

Tots i totes vam fer d’arqueòlegs. Treiem la sorra  i vigilàvem de no tocar els objectes que havíem de desenterrar dels forats. Vam excavar molt i vam trobar moltes coses: momies naturals, ceràmica, amulets, sercofacs i molts altres tresors. Els més grans vam fer un dossier dibuixant o escrivint.

Per acabar ens van ensenyar una rèplica d’una tomba i ens van explicar una mica d’història sobre els déus egipcis. Ens va encantar encara que feia molt vent.

Després vam anar en bus del Parc Arqueològic al parc de l’Hostal del Fum, on hi ha un trenet, per dinar i jugar tots junts a una estructura molt gran de fusta. Finalment vam tornar a l’escola i… Bon cap de setmana!