Diagnosi

Per fer la diagnosi, la comissió d’estratègia digital del centre ha utilitzat els recursos següents:

• Eina SELFIE. Aquesta eina està desenvolupada per la Unió Europea i ajuda als centres a fer una diagnosi sobre l’ús pedagògic de la tecnologia al centre. Genera un qüestionari per l’equip directiu, un pel professorat i un pels alumnes (Han participat els alumnes de 4t, 5è i 6è d’educació primària).
  • Enquesta sobre la competència digital instrumental del professorat.
  • Recollida d’indicadors de centre envers l’ús dels dispositius i la freqüència de publicació als blogs.
  • Enquesta a les famílies (27 respostes) sobre la comunicació escola-famílies, la web del centre i l’ús responsable de les tecnologies, els seguiment a casa de les tasques digitals dels alumnes i les dificultats pel control i l’ús de les pantalles.

DianosiSelfieAlumnes

DiagnosiSelfieMestres

A partir de l’anàlisi d’aquestes eines, es detecten els punts forts i punts febles que ens permeten plantejar els objectius de l’estratègia digital.