CULTURA EMPRENEDORA: CUEME

Aquest curs escolar els alumnes de cicle superior de l’escola formen part del projecte d’emprenedoria.

Un conferenciant de l’Ateneu Cooperatiu ens va explicar els diferents tipus d’empreses i vam veure que la cooperativa és la forma que més s’adequava al que volíem aconseguir. Un cop fet l’acta de constitució, els membres van fer propostes dels possibles noms i va guanyar el nom d”ECO-ART”. Així doncs, el següent pas va ser la creació del Logo a partir dels consells i idees que ens va explicar un expert. La nostra activitat va lligada a l’hort i a la producció teatral.

En la visita a l’ajuntament vam obtenir el CIF i vam fer la primera aportació de capital.

Ara estem realitzant estudis de mercat per crear els prototips. Properament, us anirem explicant…