Robòtica

A l’escola portem a terme el projecte de robòtica de LEGO Education. Aquest projecte reforça la comprensió dels alumnes sobre les vuit pràctiques de ciència i enginyeria, incloent-hi fer preguntes i resoldre problemes, modelar prototips, investigar, analitzar i interpretar dades, pensar computacionalment, crear arguments basats en proves i obtenir, avaluar i comunicar informació.

Els alumnes d’infantil i cicle inicial s’inicien al projecte a partir de dos treballs, per una banda la programació dels robots Bee – bots i per l’altre el treball dels kits de LEGO Education de les màquines simples a infantil i de les primeres màquines motoritzades a cicle inicial.

Els alumnes de cicle mitjà treballen amb els robots WeDO 2.0 i els de cicle superior amb els robots Mindstorms EV3.