Menjador escolar

El menjador escolar és un servei que s’ofereix a tots els alumnes del centre. L’espai on està ubicat és un lloc molt agradable i amb bona lluminositat, al costat del menjador està situada la cuina i el rebost.

El menjador té una capacitat màxima per 60 persones, és per això que es fan dos torns: de 12:30 a 13:30 hores pels alumnes d’Infantil i de 13:30 a 14:30 hores pels alumnes de Primària.

L’empresa encarregada de portar la gestió del menjador és Scolarest. Juntament amb el càtering, també són els responsables de la contractació i la formació del monitoratge.

A l’inici de cada curs escolar, l’empresa Scolarest  presenta el seu projecte educatiu, destacant del mateix les activitats per treballar l’educació del lleure, la higiene i els bons hàbits en el menjar.

El preu del menjador escolar és el següent:

• Alumnes fixes: el preu del menú és de 6,54€
  • Alumnes esporàdics: el preu del menú és de 7,19€

Podeu trobar més informació al web de Scolarest

Full d’inscripció al menjador

Descàrrega dels menús: