Instal·lacions

L’entrada

L’entrada de l’escola és un espai màgic i polivalent, està situat a la planta d’entrada. Periòdicament es canvia la decoració en funció de l’estació de l’any o del tema interdisciplinar que es treballa. Tant aviat podem estar submergits en mig de la mar, com dins una biblioteca plena de contes, en la plaça major d’una ciutat o en un hort on estan plantats tomàquets, pastanagues, mongetes i altres tipus d’hortalisses.

En la decoració de l’entrada hi participen tots els cursos. Ara hem pogut comptar amb la col·laboració d’un grup de mares que han fet realitat el nostre hort de paper.

A l’entrada també es fan activitats diverses. Per Nadal, rebem al Rei de l’Orient i els nens i les nenes d’Infantil i Cicle Inicial li lliuren les cartes amb els seus desitjos.

Als voltants de la Festa d’Hivern de Sant Vicenç dels Horts, el 22 de gener, ens venen a visitar les gegants del poble, la Coloma i el Vicenç, els encanta la nostra escola i s’hi estan uns dies amb molt de gust.

També es fa servir com a lloc d’exposicions dels treballs de Sant Jordi, dels treballs elaborats en la Setmana cultural, de les mones de Pasqua… Ja veieu un espai molt sol·licitat.