Visita del director territorial a l’Escola La Guàrdia

El passat dia 21 de gener el director territorial d’ensenyamenet al Baix Llobregat Sr. Josep Maria López va visitar l’Escola La Guàrdia acompanyat de la subdirectora Sra. Mercè Parés, la inspectora del centre Sra. Imma Colom i altres tècnics de la delegació.

El director de l’Escola va mostrar les instal·lacions i va exposar el projecte educatiu del centre. La comitiva va poder veure els alumnes de P4 realitzant grups interactius treballant el projecte de la fesa major del poble. Seguidament, a l’aula de P3 vàrem poder observar els alumnes en ple procés de fabricació de neu. En el laboratori, els alumnes de 4t van mostrar un procés de recerca de residus orgànics.

La visita va acabar amb un recorregut per l’hort i una panoràmica del bosquet de l’escola.

Vissita_Gen2015_01 Vissita_Gen2015_02Vissita_Gen2015_03Vissita_Gen2015_04Vissita_Gen2015_06 Vissita_Gen2015_05