LLETRES, DRACS, DIBUIXOS, ROSES … VISCA SANT JORDI!

El dijous 23 d’abril de 2009 vam celebrar la cloenda del 20è CONCURS LITERARI DE SANT JORDI. En el concurs participen tots els alumnes del centre i tots els pares i mares que ho desitjen.

Cada any s’escull un tema sobre el qual s’ha d’escriure, aquest any va ser “Els oficis”.

Els més petits (els alumnes d’E.Infantil) s’expressen dibuixant i alguns fins i tot ho expliquin escrivint. El jurat format per 3 professors i 4 pares ecullen els tres guanyadors, 1r, 2n i 3r premi.

sant-jordi_2009

El dia de Sant Jordi per la tarda va tenir joc l’acte de lliurament de premis del concurs, cada alumne guanyador rep un llibre com obsequi i el que quedar en primer lloc també se li regala una rosa.

Aquest any el guanyadors són: P3 Chaymae, P4 Lola, P5 Leó Babiac, 1r Ivan Closa, 2n Dorita Babiac, 3r Carla Fernández, 4t Alejandr Martinez, 5è Dayanne Castro i 6è Mariam Haimeur. La mare guanyadora va ser Susana Andrés.

Però el dia de la Diada de Sant Jordi també passen més coses a l’escola: els veterinaris (P5) vam representar “La llegenda de Sant Jordi” per altres companys. A la biblioteca s’organitza una exposició de les últimes adquisicions que ha fet l’escola. L’AMPA instala una paradeta de venda de llibres i roses a l’entrada de l’escola i una altra a la plaça de l’Ajuntament, uf… quantes coses, bé, fins l’any que ve.