Sant Jordi 2020, Sant Jordi en confinament

Un any més celebrem la Diada de Sant Jordi. Aquest any, però,  no és com els altres. És un Sant Jordi en confinament, sense ser a l’Escola, sense guarnir  els passadissos amb els treballs dels nostres alumnes, sense poder reunir-nos al pati i escoltar les lectures dels treballs premiats. No, no és com els altres. És un Sant Jordi, el de l’any 2020, que vindrà marcat per un virus que ens ha trencar moltes coses. No obstant això, seguim mantenin  les nostres tradicions, seguim assistint a l’escola, encara que sigui de forma virtual, i procurarem donar el màxim de normalitat a aquesta anormalitat que estem vivint. Aprofitem per agrair a totes les persones que estan treballant malgrat el risc que estan tenint,  en els hospitals, en les residències d’avis, en els supermercats, escombrant els carrers, recollint la brossa cada dia, i tantes altres feines. A totes elles i ells moltes gràcies!