GeoSantVi, la nostra App per conèixer Sant Vicenç dels Horts

Els nens i nenes de 4t he sortit als carrers de Sant Vicenç per provar la nostra app, GeoSantVi. Una aplicació creada amb ajuda de la Dolors Royo de la UPC, amb la que estem força satisfets amb el resultat. Ens ha suposat dedicació, temps i esforç per a realitzar-la.

Hem fet proves amb els nostres propis dispositius mòbils per verificar que funciona, comprovar si té errades, veure quines modificacions en podriem fer, etc.

Ha estat un matí força entretingut, ja tenim ganes de fer-la extensiva a la resta de gent i que puguin conèIxer tant l’aplicació com els aspectes interessants a descobrir del nostre municipi.

Des de l’Escola La Guàrdia posem un èmfasi especial en l’ús transversal de les ciències, la tecnologia, l’enginyeria i les matemàtiques (STEM). El Programa Magnet ens ha permès permet enriquir el projecte educatiu de l’escola mitjançant la col·laboració amb l’Escola  d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), perquè els alumnes puguin donar resposta a reptes científics i tecnològics en el marc d’una societat en evolució contínua.

Des de l’escola potenciem la iniciativa i la creativitat de l’alumne tenint en compte la seva singularitat. De fet, l’alumne construeix els seus propis aprenentatges i desenvolupa la capacitat d’aplicar-los en diverses situacions i contextos, a través de l’observació, l’experimentació i la reflexió.

Enllaç al vídeo Magnet