Sortida del Dijous Llarder Cicle Inicial

El dijous passat 24 de febrer tots els nens i nenes de cicle inicial vam realitzar una sortida de tot el dia al Parc de l’Agulla.

Vam sortir ben puntuals amb l’autocar, i quan vam arribar vam caminar una estona fins arribar al Mas de Sant Iscle on vam esmorzar.

Després de jugar una estona, vam anar fins al parc on vam estar jugant a la zona dels jocs de fusta que hi ha a prop del llac. I ens ho vam passar genial.

Després de dinar vam aprofitar per assajar tots junts el ball comú de la festa de Carnaval de l’escola.

I ja quan era la tarda va venir l’autocar per recollir-nos per tornar a l’escola. Estàvem cansats, però contents per haver passat un dia genial en companyia dels nostres companys i companyes de clcle en un entorn super bonic.