Xerrada Anna Nadal – Cicle Mitjà

Hola a tothom!

Aquestes últimes setmanes hem realitzat diferents activitats sobre la diversitat funcional i el dimecres 20 d’abril va venir l’Anna Nadal a fer-nos una xerrada a tots els nens i nenes de 3r i 4t de Primària.

Abans de la xerrada, les mestres ens van explicar qui és l’Anna i què ens explicaria a la seva xerrada. La xerrada la vam fer al gimnàs de l’escola perquè no tenim ascensor per poder pujar als pisos de dalt. Així doncs, vam decidir fer una carta per l’ajuntament demanant poder tenir aquest servei a l’escola. També, després de la xerrada, vam preparar una altra carta, aquest cop d’agraïment per l’Anna; us la deixem a continuació:

Moltes gràcies Anna!