Preparació carnaval a 5è a música

Hola,

Som el grup Drama Foc de 5èB. Està format per: l’Elias, l’Ayoub, la Yasine i el Jatniel. Us volem explicar una activitat que vam començar abans de carnaval i estem fent a música.

Cada grup cooperatiu ha escollit un lloc, eren aquests quatre: Venècia, Rio de Janeiro, Cadis i Tenerife. Per exemple, el nostre grup hem triat Venècia, que és una ciutat d’Itàlia.

Cada grup ha de buscar a internet informació, fotos i vídeos. Aquella informació que agafem la penjarem al Padlet. El Padlet és una aplicació on s’hi poden penjar fotos, vídeos i informació: cada grup hi té el seu espai i tots podem veure la feina dels altres grups. Després cada grup s’ha d’inventar un ball amb la música del lloc escollit.

Aquí podeu trobar alguna imatge de com ho estem fent.