Museu de la tècnica de Manresa

El passat mes de febrer els i les alumnes de 6è, vam anar al Museu de la tècnica de Manresa.

Un cop allà, vam fer dues activitats i per fer-les ens vam dividir en dos grups, a cada grup hi havia unes set persones. La primera consistia a fer un pont, a partir d’un plànol, sense que caigués. A la segona, havien de fer passar una aigua bruta a aigua neta, teníem tres capses amb tubs i les seves obertures perquè passés l’aigua, un cub i una cullera de cuina. La cullera era trampa perquè es barregés el fang.

Quan vam acabar les activitats, vam anar al parc una estona, vam esmorzar, jugar i vam tornar cap a l’escola a les 12.