L’esport i la discapacitat intel·lectual

Relacionat amb l’eix del curs: la diversitat funcional els i les alumnes de 6è vam fer una activitat de discapacitat intel·lectual relacionada amb l’esport, on se’ns va proposar fer diferent jocs/esports.

En la primera activitat ens van posar unes tanques petites al terra una al darrere de l’altre. El joc consistia en anar saltant les tanques i quan la noia que ens feia l’activitat xiulava amb el xiulet mentre saltàvem havíem de donar una volta sobre nosaltres mateixos.

La segona activitat consistia en jugar a Handbol. Ens vam repartir en dos equips

i la monitora va escollir a dos nens/es i ens va dir que no li podíem passar la pilota. Al finalitzar vam fer la reflexió de que les dues persones a que ningú li passava la pilota s’havien sentit molt malament.

Després vam pujar a classe a parlar de les discapacitats i coses relacionades amb les activitats esportives. Vam fer uns jocs també a classe i a continuació uns dels nois ens va explicar la seva història de com l’havien deixat de costat en els esports per tenir una discapacitat intel·lectual.

Us deixem unes quantes fotos