EXCURSIÓ AL MUSEU D’HISTÒRIA DE CATALUNYA

El grup els Creatius (Alaa, Riyad, Sadia, Akram) de 5è A, us explicarem la nostra excursió al Museu d’Història de Catalunya.

El dia 2 de març, tot 5è (A, B, C), vam anar d’excursió al museu d’Història de Catalunya que es troba a Barcelona. Ens ho vam passar molt bé!

En arribar a l’escola i després de passar llista vam pujar a l’autocar. I després d’un llarg viatge arribarem a Barcelona, esmorzarem tranquil·lament i a l‘acabar vam entrar al museu.

Quin viatge tan agradable per la prehistòria i història, vam veure una cova prehistòrica, feta de: pedra, fang, cordes, palla, etc… Era molt petita i plena de gerres, pells d’animals i invents prehistòrics. D’allà vam viatjar a l’antiga Roma, la casa romana estava molt millor que l’altre. Tota pintada amb pintures de diferents colors: groc, vermell, blau, verd, etc… El sostre amb un forat perquè la pluja entrés per ell i la casa disposés de l’aigua per poder beure, cuinar, netejar, etc… D’aquí vam anar a la Catalunya agrícola, visitant un bosc on hi havia una cova amb pagesos dintre. Vam veure moltíssimes coses més fins arribar als anys 60 i observar una cuina de l’època. Aquí vam finalitzar la visita.

Després de dinar i una estona de lliure vam retornar a Manresa. Un dia fantàstic.