Els circuits elèctrics

Hola nens i nenes i famílies de l’Escola la Font,

Fa uns dies a franja global els i les alumnes de 5è vam fer una maqueta amb material reutilitzat. Vam fer un semàfor, cases, un far, etc…

Quan vam acabar les maquetes, ens van donar una pila, una bombeta, cables i un interruptor per fer el circuit elèctric. Primer vam agafar cables i vam retallar una mica per tenir la corrent. Després, vam posar els cables a la pila, ho vam connectar a la bombeta i a l’interruptor i ja hem acabat!!!

El nostre grup de 5èB, que som l’Adam, la Malak, la Farah i el Badre, vam fer un semàfor. I l’Adam va tenir l’idea de fer un cotxe.

Podeu veure les fotos en aquest enllaç.

Adéu famílies .❤️