Mini olimpíades al Congost

Hola famílies de l’escola,

El dia 11 de maig tota l’escola vam anar amb autocar al Congost a fer les mini olimpíades. Quan vam arribar vam esmorzar i després ja vam començar les activitats.
Estàvem separats per cicles. Educació infantil a les pistes de bàsquet, cicle inicial al camp de rugbi, cicle mitjà a la pista d’atletisme i cicle superior al camp del Manresa.

Cicle superior vam fer sis activitats barrejats entre 5è i 6è amb el material del PMOE: pilota ràpida, pilota torre, polis i cacos, beisbol, futbol i futbol xinès.
Eren molt divertides. Cada equip tenia un capità o capitana.

Al migdia vam dinar, vam tenir una estona lliure, vam acabar les activitats i vam acabar fent un partit de futbol o a jocs varis tot 5è i 6è.

Ens ho vam passar molt bé. Aquí us deixem un recull de les fotos de tots els cicles.

La classe de 5èB.