Les boles de paper de plata

Hola,

Al llarg d’aquest curs, com que som escola verda ens hem propostat l’objectiu de reduir l’ús del paper de plata a l’escola perquè és molt contaminant. Per això hem fomentat l’ús de carmanyoles i bosses de roba per portar l’esmorzar. En definitiva, alternatives per a reduir els envasos.

Trimestralment, cada ecodelegat/da portava la bola de paper de plata que havia recollit de la seva aula i s’ajuntaven totes per crear-ne una conjuntament. Al vestíbul de primària hi ha exposades tres boles de paper de plata, cadascuna referent a cada trimestre.

El resultat, tal com es pot observar en les imatges, ha estat la reducció de la bola de paper de plata en comparació el primer i el tercer trimestre.