Segona matinal d’escoles verdes

El passat 11 de maig, l’escola La Font vam donar un pas més cap a la sostenibilitat amb la celebració de la segona matinal d’Escoles Verdes, a continuació del cros organitzat per l’AFA.

Durant la matinal, els alumnes van tenir l’oportunitat d’endinsar-se en pràctiques ecològiques a través de dos tallers simultanis. El primer taller, liderat per experts en la matèria, va centrar-se en els hotels d’insectes, oferint als participants coneixements sobre la importància d’aquestes estructures per al manteniment de l’ecosistema local. Com a part pràctica, es van construir i instal·lar dos hotels d’insectes als patis de l’escola, un per als nens d’infantil i un altre per als de primària.

El segon taller va implicar als alumnes en l’arranjament de les zones verdes de l’escola. Es van plantar diverses espècies de flors, un cirerer, tulipes i tomaqueres, van col·laborar en la preparació del terreny, plantació i instal·lació de tanques de fusta per protegir la nova vegetació.

L’activitat no només va ser educativa, sinó que també va fomentar la consciència ecològica i el treball en equip, deixant una empremta positiva en la comunitat educativa sobre la importància de la preservació del medi ambient.