Raquetes de neu CS

Hola a tothom!

Som la classe de 6è A, el grup cooperatiu que es diu “Piha”, que vol dir “pati” en finès.

El dijous 15 de febrer, 5è i 6è vam anar a les 7:30h a l’estació de bus al costat de l’escola i a les 7:45h vam sortir de camí al Port del Comte. A l’arribar vam esmorzar i ens vam preparar per fer l’activitat. Més tard, van venir uns monitors que ens van donar el material i ens van ensenyar com ens havíem de posar les raquetes, no era fàcil i vam tardar una mica.

Quan tothom tenia posades les raquetes vam anar a fer la “caminata” que va durar uns 30 minuts (pujada). A dalt, vam formar varis equips i vam fer 3 activitats: la primera consistia en competir entre els equips a veure qui feia la muntanya de neu més alta, la segona era donar la volta 5 vegades a la nostra muntanya de neu i córrer cap a l’altra banda i la tercera i última va ser fer un salt d’allargada i aconseguir arribar tot l’equip .

Una estona més tard vam tornar a baixar de la muntanya amb les raquetes. A l’arribar a baix, vam dinar i vam poder estar una hora i mitja jugant.

Finalment, vam agafar les coses i ens vam tornar a agafar el bus per anar cap a l’escola. Ens ho vam passar molt bé!

Si voleu veure totes les imatges i vídeos d’aquell dia, feu click a sobre de la imatge!

Aya, Salma, Brahim i Joyceline