El passat dia 10 i 11 de juny els alumnes de 6è vam anar d’excursió al pati vertical de Manresa.
En primer lloc quan vam arribar al pati vam fer dos grups mixtes i els monitors ens van preguntar el nostre número de peu, ja que ens havien de donar uns peus de gat per escalar.
A continuació, ens vam dividir per grups. El primer grup es va equipar amb arnesos i va iniciar l’activitat a les parets més altes del pati. Per altra banda, el segon grup va començar per les parets més baixes, que tenien recorreguts de diferents colors i nivells de dificultat. Mentrestant, els monitors ens explicaven alguns trucs i tècniques per millorar la nostra tècnica d’escalada i arribar més amunt.
Més tard, ens vam intercanviar d’activitat, d’aquesta manera vam tenir l’oportunitat d’escalar totes les parets del pati.
Per acabar, vam sortir a esmorzar als bancs de l’entrada del pati on vam gaudir d’una estona de descans i temps lliure. Finalment, vam tornar caminant a l’escola.
En el següent enllaç podeu veure les fotos de la sortida.
Escrit per: Malak, Blessing i Adam.


