Matinal Escola Verda

Hola!

El passat divendres dia 11 de novembre vam celebrar la matinal verda a l’escola. L’objectiu era que totes les nenes i els nens coneguéssim els arbres, les herbes aromàtiques, les plantes i els arbustos que tenim a l’escola.

Cada curs va triar doncs una herba, un arbre i un arbust del pati. Tothom havia de triar-ne de diferents i fer-ne fotos i després vam fer-ne una investigació i descripció per grups cooperatius a través d’una recerca en llibres i a internet.

Vam buscar primer quin nom tenia, per identificar-la i després vam buscar diferents coses com: el nom científic, la descripció, on es localitza majoritàriament, quins usos poden tenir, etc. Tota aquesta informació la vam recollir un dossier que teníem al Classroom i en una fitxa que un cop emplenada, vam imprimir-ho i ho vam plastificar.

Les nenes i els nens de Cicle Inicial, en canvi, van fer observació visual i manipulativa, olorar, etc. I van realitzar bossetes de tela amb les herbes aromàtiques.

I els nens i les nenes d’Infantil van plantar plantes de tota mena, després de mirar-les i també olorar-les.

A continuació us deixem totes les fotos d’aquest dia en aquest enllaç. Esperem que us agradin.

Signat: Coral, Gorka, Ziad i Mohamed.