Jornades Culturals

Hola famílies!

Per tal d’acomiadar bé el segon trimestre, aquesta setmana, des del dimecres 29 al divendres 31 de març, hem pogut celebrar les Jornades Culturals a l’escola.

Tot l’alumnat de l’escola hem pogut gaudir de diferents activitats relacionades amb l’eix transversal d’aquest curs, que és la Cultura Catalana.

El dimecres ens ho vam passar genial amb una gran gimcana al pati de l’escola, tot coneixent els jocs més tradicionals. El dijous vam poder gaudir d’una pel·lícula en català al cinema, els més petits vam veure “Toy Story 4” i els més grans “Mia i el lleó blanc”. A més, durant aquests dies cada cicle ha organitzat activitats lúdiques, com ara teatre, balls tradicionals, cuina catalana i coneixement de les festes i tradicions.

Per acabar les jornades, el divendres a la tarda vam rebre la visita de diferents entitats de Manresa: els Armats, el casal Dansaire de Manresa i els Tirallongues.

Aquí us compartim la carpeta amb les imatges d’aquestes jornades!