JOCS FLORALS’21

Hola famílies,

El passat divendres 23 d’abril, dia de Sant Jordi, a l’escola, vam celebrar els jocs florals, en els quals van participar tots els i les alumnes. Entre totes les creacions literàries, el jurat va escollir tres premis per cada nivell. A educació infantil hi va participar tot el grup-classe i a primària, els participants van ser els grups de treball cooperatiu. Els que van obtenir un segon i un tercer premi van ser obsequiats amb un llibre i una rosa per l’aula. El primer premi, un llibre i una rosa per l’aula i una medalla per cada membre del grup guanyador. Va ser molt divertit participar en concurs i gaudir de la jornada.

Cliqueu sobre la foto per veure l’àlbum

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *