Jocs Florals 2016 a Cicle Inicial

Coincidint amb la setmana de Sant Jordi, vam celebrar els Jocs Florals. Els alumnes de Primer vam haver de pensar i escriure rodolins i els alumnes de Segon vam escriure contes breus relacionats amb el circ. Tots els alumnes van fer un bon treball, però els mestres vam escollir de cada classe el millor escrit i vam decidir els guanyadors. Els premis, una rosa per cada guanyadors i un parell de llibres per tots els companys de la classe.

Enhorabona als guanyadors i a tots els altres participants per la feina ben feta!

Jocs Florals