FESTA DE LA CASTANYADA

Hola famílies,

El passat divendres 28 d’octubre vam celebrar la festa de la castanyada a l’escola. Vam fer moltes activitats tots junts, des d’un mural col·laboratiu a una fantàstica ballada de danses i cançons tradicionals. Per descomptat, no va faltar la visita de les castanyeres, les quals una d’elles, també ens va explicar un conte als petits de l’escola. Que bones eren les castanyes i les mandarines. Si voleu veure que bé ens ho vam passar i totes les activitats que vam fer, només heu de clicar sobre la fotografia.