FASE COMARCAL CROS ESCOLAR 17-18, ESCOLA LA FONT

Com cada any ens agradaria que participéssiu a la fase comarcal del CROS escolar que s’organitza des del Consell Esportiu del Bages. L’escola aquest any assumeix el cost de les inscripcions i el xip (en cas de no tenir el de l’any passat). A continuació us mostrem la informació més rellevant.

1. Inscripcions:

Abans del divendres 29 de setembre s’han de fer arribar les dades als mestres d’educació física.

Hi haurà dues modalitats d’inscripció:

1.1.- Aquells/es esportistes que tinguin previsió de participar en més d’un cros de la fase comarcal o en un cros disputat en un municipi diferent al municipi on estigui escolaritzat.

Es realitzarà una inscripció prèvia a l’inici de la fase comarca (data límit 02/10/2017) on constin la previsió dels crosos als que es vol participar i la confirmació de la participació a cadascuna de les proves a la seu del Consell Esportiu del Bages fins a les 12 hores del dimarts anterior a la realització de la prova.

Per les noves lliurarà un braçalet-xip que servirà per al desenvolupament de totes les proves de la Fase comarcal de Cros a partir del curs 17-18 i posteriors.

Aquesta inscripció també dóna opció a participar en totes les activitats d’esports individuals organitzades pel Consell Esportiu del Bages durant el curs 2017-18.

Al finalitzar la fase comarcal de cros tots aquells/es esportistes que ho desitgin se’l podran quedar per cursos posteriors (on el preu de la inscripció ja no portarà incorporat el preu del xip) o podran retornar el xip i li seran abonats 2€ (sempre i quan es trobi en bon estat).

1.2.- Aquells/es esportistes que només vulguin participar en el cros del municipi on estan escolaritzats. Realitzaran la inscripció fins a les 12:00 hores del dimecres anterior a la realització de la prova.

Hauran de recollir el xip provisional abans de les 10:00 del matí el dia de la prova. La inscripció a la prova del seu municipi és gratuïta però s’hauran d’abonar 5€ en concepte de dipòsit que seran retornats en el moment de retornar el xip.

1.3.- “Cursa en Família”: Aquesta prova, no competitiva, que consta de 1.000 metres serà desenvolupada en parelles formades per membres d’una mateixa família (un nen/a de categoria prebenjamí a cadet més un membre adult de la seva família). Aquest binomi pot anar variant en quant a la persona adulta, ja que al no ser competitiva el que computarà serà la participació de la família pel reconeixement al final de la fase comarcal. La inscripció s’haurà de fer in situ al lloc de la prova setmanal abans de l’inici de la jornada (de 09:30 a 10:00 hores) i estarà limitada a un màxim de 100 parelles per prova.

2. Accés i indumentària:

Durant el decurs de la competició és prohibit d’escalfar-se al circuit i davant de les línies de sortida i d’arribada, la qual cosa pot significar la desqualificació de l’atleta.

És obligatori que els participants portin el xip assignat a cadascuna de les curses on estiguin inscrits; en cas de pèrdua definitiva el preu d’un nou xip és de 5 €.

Dates i lloc de celebració de la fase comarcal de cros:

8/10 22/10 29/10 12/11 19/11 26/11
Sant Vicenç Castellet Súria Castellnou de Bages Moià Sallent Manresa
3/12 17/12 14/1 21/1 28/1 4/2
Sant Joan Vilatorrada Navarcles Sant Fruitós de Bages Monistrol de Calders Cardona Santpedor

EDUCACIÓ INFANTIL:

MINI: nascuts/des en els anys 2012, 2013 i 2014.

EDUCACIÓ PRIMÀRIA:

Cicle Inicial: PRE-BENJAMÍ: nascuts/des en els anys 2010 i 2011.

Cicle Mitjà: BENJAMÍ: nascuts/des en els anys 2008 i 2009.

Cicle Superior: ALEVÍ: nascuts/des en els anys 2006 i 2007.