El 25N a l’escola

El 25 de novembre és el dia Internacional per l’Erradicació de la Violència vers les Dones.

Durant aquella setmana vam estar mirant vídeos i fent activitats per conèixer realment el que passa i perquè se celebra aquest dia a nivell mundial.

És un dia on les dones surten a protestar perquè les noies diguin el que els hi passa o per intentar frenar la violència a les dones, això se celebra gràcies a les germanes Mirabal, tres germanes de la República Dominicana que van lluitar per la igualtat i els drets de les dones. També gràcies al fet que les dones protesten ara tenen més drets que abans.

A l’escola cada classe va triar una frase representativa per aquest dia i ens vam fer fotos per representar la frase i fer-ne un cartell.

Us deixem un vídeo dels cartells que es van fer.

Signat: Aya, Douae, Iris i Yahya.