Dia de la PAU

Aquest dilluns hem celebrat el dia de la pau a l’escola. S’han organitzat diferents activitats a tots els nivells per treballar, conèixer i reflexionar sobre el tema. Entre tots i totes hem creat un mural.

A la tarda s’ha fet la cloenda, hem sortit tots i totes al pati de l’escola i l’alumnat de 6è ha llegit el següent manifest:

MANIFEST PER LA PAU

Avui dia 30 de gener, fa 66 anys que van assassinar a Mahatma Gandhi. Va morir quan tenia 78 anys. Des de l’any 1964 es celebra el dia de la Pau a les escoles de tot el món. Mahatma Gandhi hauria volgut que el món estés en Pau durant molts anys i que no hi hagués problemes. Des de llavors els seus objectius també són els nostres.

Per això durant el dia d’avui l’Escola La Font hem participat en la realització d’un mural col·lectiu amb el símbol de la Pau fet per l’alumnat de Primària i les lletres i el colom per l’alumnat d’Infantil. Aquest mural és un reflex de la pau que tots i totes volem pel nostre planeta.

Ara escoltarem la cançó “Podries” del grup Roba Estesa i ens farem tots junts una fotografia mirant cap a la finestra de la CAEI del 1r pis per deixar-ne constància. Us animem a gaudir-la tot escoltant-ne la lletra.

Us deixem imatges del dia de la pau.