Colònies EI5

Hola famílies!!

Alguns nens i nenes d’EI5 vam anar de colònies els dies 21 i 22 de març. Vam anar a la casa de colònies “Can Vilalta” situada al Moianès (Bages).

Les activitats que vam realitzar anaven entorn de l’eix d’animació de “l’escola de bruixots”.

El primer dia vam arribar, esmorzar i els monitors/es ens van rebre i presentar. Després ens vam instal·lar a les habitacions, també vam conèixer la casa de colònies i vam poder gaudir d’un espectacle d’aus rapinyaires. Un cop havíem dinat vam tenir temps lliure per jugar a la zona propera de la casa. També vam fer diverses activitats de tarda com ara un circuit de mini-aventura i la realització d’una vareta màgica. Després vam berenar i fer més activitats.

Al vespre vam sopar i gaudir d’un joc de nit amb focs artificials inclosos! Tot i que els nens i nenes d’EI5 estàvem cansats vam anar una estona a la discoteca a ballar amb els nens/es més grans. Va ser molt divertit! Seguidament vam anar a dormir!

El segon dia vam preparar les maletes i esmorzar per agafar energia. Després vam poder seguir fent les activitats de màgia i gaudir de temps d’esbarjo. Després vam dinar i anar a fer una activitat de pistes en un bosc molt proper. Abans de marxar vam fer un encanteri per fer aparèixer el Tabalot, un bruixot que ens va regalar el carnet d’aprenents de bruixot!

Finalment, ens vam acomiadar i tornar cap a l’escola.

Aquestes colònies ens ho hem passat molt i molt bé!

Podeu consultar les fotos i vídeos aquí.