Classes de català per a adults

Benvolgudes famílies,

us informem de que el proper 8 de maig s’inicia un curs de català per a adults impartit per un mestre del Centre de Normalització Lingüística.

Es tracta d’un curs de 20h adreçat a persones que no entenen el català o que sí comencen a entendre’l però volen entendre’l millor i començar a parlar-lo.

Objectius: adquirir i/o desenvolupar les habilitats de comprensió i de producció oral de frases simples que els permeti actuar mínimament en situacions de la vida quotidiana.

Per participar-hi cal inscriure’s a l’administració de l’escola, des d’avui fins el dimecres 3 de maig (inclòs).

Excepcionalment,  i si hi ha places lliures, es permetrà la inscripció el mateix dilluns 8 a les 9:30h.

Calendari: del dilluns 8 de maig fins el dimecres 7 de juny.

Les classes es realitzaran cada dilluns i dimecres, de 9:30 a 11:30h a l’aula multimèdia de l’escola.

Atentament,